?!

Alltså folk är idioter.
Det kom en kund och skulle skicka blommot till två olika personer.
Till den ena visste hon inte vilket datum den skulle ut så hon fick ringa till sim man och fråga.
Och så sa jag till henne att den 31e är ju en söndag...
Ja.
Dom kör ju inte ut blommor på söndagar. Det är stängt.
Jaha...
Och det värsta är att hon jobbar på kontor som har öppet måndag till fredag, varför skulle en blomsteraffär ha öppet på en söndag om det inte är på typ väla?
Och till det anra budet hade hon varken adress eller telefonnummer.
Och jag bara hallå?
Hur dum kan man bli? Åka ner till en blomsteraffär och vilja skicka blommor utan att veta var dom ska.
Det är ungefär som att ringa efter en taxi och säga att jag ska hem till Stina men jag vet inte hennes adress.
Snacka om att idiotförklara sig sälv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0