trainwreck

Igår när jag skulle åka till jobbet så hände det en väldigt underlig sak. För det första så mötte jag inte han den där gubben som jag alltid möter i parken, väldigt trevlig säger alltid god morgon. Sen så möter jag fel gubbe mittemot stationen som frågar om jag ska till tåget. Ja... (ganska uppenbart vid det här laget) men iaf så säger människan att alla tågen är inställda! ALLA TÅG!! Fan vad trött jag blev. Och han bara fortsatte prata, ska du till skolan eller, jobbet, oj då kommer du ju bli sen, ja.., och han hade ju stått där i en timme... Och så frågar han om jag vill följa med och dricka kaffe! Kaffe! Jag hade fan panik för att jag skulle komma för sent till jobbet, ser det ut som att jag vill gå och fika?! Aldrig livet! Jag är fortfarande sur! Fika...

Kommentarer
Postat av: Bea

Vilket smart sätt att skaffa dates på ... Lyckades du ta dig till jobbet sen ? :P

2011-08-25 @ 12:13:48
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0