Förvirring 1.0

Alltså jag tror att jag har kommit in i en period av extrem förvirring.
Haha en liten parantes, mamma frågade precis vad det va för musik jag lyssnade på. Katy Perry svarade jag glatt, och så frågar mamma Hon som ska gifta sig med han?
Haha ja tillbaka till min förvirring.
Stängde butien själv igår, och när jag gick hem från bussen fick jag en sån aha-upplevelse. FAN!! Jag glömde sätta telefonen i laddaren.
Hahaha det är sjukt vad man kan komma på när man har varvat ner lite. Och jag kommer liksom ihåg att jag tittade på telefonen och tänkte att jag skulle sätta tillbaka den men den gjorde jag nåt annat emellan, och sen glömde jag ju det såklart.
Men den ska nog överleva tills på måndag.
Och sen igår när jag skulle tömma diskmaskinen, så la jag, eller kanske slängde lite mer... Iaf hamnade såssleven (Heter det det?) i lådan och när jag skulle stänge så gick det liksom lite trögt.
Och jag fattade inte vad det va så jag tryckte ju hårdare men det gick fortfarande inte att få in lådan.
Sen inser jagatt såssleven har fastnat mellan själva lådan och den typ väggen så jag får inte in lådan.
Vilket resulterade i en väldigt krokig såsslev. Själva sleven va liksom helt tillbakaböjd.
Och där stod jag och skrattade åt mig själv, och mamma och Nike försökte klura ut vad det va jag skrattade åt.
Sen va jag faktiskt ganska duktig och rensade ut lite i min garderob som är minst sagt överfull.
Hittade kläder som jag inte ens visste att jag hade. Slängde ganska mkt med.
Ganska onödigt att ha kläder som man inte har använt på typ 3 år. Eller jag hittade en stickad tröja som va jättestickig. Varför har jag kvar den?
Sen hade jag och mamma en lite intressant diskussion om kläder igår med. (Himla mycket som hände igår)
Jag sa att hon inte behövde vika långärmade tröjor eller nåt sånt för jag hänger ändå upp det. Alltså, vik bara kortärmade tröjor!
Mamma det där är en kortärmad tröja!
Men det är en blus Freja!
Nej en blus har knappar!
Men det är blusmaterial..
VIK!
Sen håller hon upp en långärmad stickad tröja - Är detta en blus?
Jag började garva och nej det är verkligen inte en blus.
Jag börjar tro att grav förvirring är ärftligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0