Störd dröm

Jag hade världens sjukaste dröm inatt, nästan lite läskigt vad man kan drömma konstigt.
Drömde att jag hade sex med en i min förra klass, Jocke.
Eller ja, sex och sex kan man kanske inte kalla det, men det skulle väl föreställa det tror jag. För han la pussel också samtidigt. Eller ja skiftade lite emellan.
Och det här pusslet befann sig i taket.
Uppochner.
Ja.
Sen försvann han ur bilden och jag, Marie och Erica (udda trio) skulle åka till Maxi.
Marie körde iaf i Blomsterhallen-bilen och parkerade på en sån familjeparkeringsruta jättenära ingången.
Sen försvann både både Marie och Erica och ersattes av nån annan brutta.
Men när vi gick in på Maxi va det lixom inte maxu, utan man kom in som på en stor öppen toalett med en restaurang bredvid.
Och så satt jag där på en toalett med en annan tjej bresvid och så kom det ett par halvnakna gubbar där.
Sjukt konstig dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0