Minnesförlust

Försöker desperat komma på vad vi hade för julskyltning i det ena fönstret förra året.
Jag vet att i det lilla fönstret hade vi en sån traditionell jul med halm och en spark och sådär mysigt rött och mossgrönt och en massa ljus. (såna elektiska då givetvis)
Men jag kan fan inte omma på vad det va i det andra fönstret.
Och julskyltningarna brukar man ju komma ihåg..
Jag vet ju vad vi hade året innan dess. Jag blir galen när man inte riktigt kommer underfund med saker, som man vet att man egentligen vet.
Och denna julen kommer bli den bästa skyltningen ever!
Åtminstonde om vi (Marie) lyckas med den så som vi har tänkt.
Vilket hon oftast brukar göra iofs.  Och nej, jag och Stina lyckades inte få henne att skylta med ett grishuvud.
Men detta är lika bra om inte bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0