Det är Stinas fel!

Denna jävla dan har varit lite lätt kaotisk.
Sjukt mycket folk, det finns ju ingen hejd på tanterna!
Och sen har alla varit helt övertrötta så det va väldigt svårt att ta nåt på allvar.
Sen gör det ju inte saken bättre heller att jag har stått och gjort gravsmyckning typ hela dan. Jag hatar det!
Det värsta på hela året.
En massa kottar och skit.
Och sen blir man ju ännu surare när man ser såna gamlingar som går och köper den gravsmycknings skiten på ica.
Ser ju för jävligt ut! lite grane och en kotte. Dom täcker ju inte ens oasisen.
Jag förbjör min mormor att köpa en sån häromdan.
Den exakta frasen va nog närmre bestämt: Du får inte köpa sån ful skit mormor!
Och tillbaka till rubriken, det är alltid Stinas fel att det spårar ur på jobbet. Hon har dåligt inflytande på oss (mig)
Eller vad man nu ska kalla det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0