Bilproblem

Kom att tänka på en liten incident som inträffade för nån vecka sen.
Jag skulle köra upp och tanka volvon hade jag tänkt, för snäll som jag är skulle jag hämta min syrra i Örkelljunga.
Så jag kommer körandes upp mot macken, det är en lång backe, och när jag ska svänga (till vänster) så stannar fanskapet mitt svängen. Typ tvärsöver vägen. Lyser en triangel lite sådär farligt nonchalant på instrumentbrädan.
Oj,oj inget bra ställe att stanna på.
Och sen bara kopplar jag att vad fan ska jag göra, för det kommer liksom en bil från andra håller och en bakom mig.
Lyckas iaf rulla bak in i kanten, och sen slog det mig att det kan ju kanske va en idé att sätta på varningsblinkers för då va det ju helt mörkt.
Tog en stund innan jag lyckades (kom ihåg att detta är en sjukt gammal bil som inte har en såndär knapp med en triangel på)
Ringde mormor, Ehh..jag behöver nog lite hjälp.
Vilken jävla pers. Pärs?
Lite lätt skakigt där ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0