Attitudeproblems

Gamla tanter irriterar mig.
Och ibland fattar jag verkligen inte varför jag ens jobbar som florist för man måste va trevlig hela tiden, och så får man ta så mycket sit.
av dom gamla tanterna vill säga.
För det är nästan alltid gamla tanter som är sådär överjävliga och irriterande och krävande och otrevliga och besserwissiga.
90 % av dom överjävliga och irriterande och krävande och otrevliga och besserwissiga kunderna är gamla blåhåriga tanter med pälskappa och för mycket smink och parfym och som har strumpbrallor som är ungefär 5 nyanser för mörka.
Dom andra 10 % av överjävliga och irriterande och krävande och otrevliga och besserwissiga kunder är medelålders "damer" som är sådär lite lagom fina i kanten och lika hemska som tanterna.
Och på tal om medelålders människor om man nu kan kalla min mamma medelålders.
Så fort hom ser att jag skiskar ett sms så frågar hon alltid vem jag pratar med. Så därför frågade jag henne nu för ett tag sen vem hon smsade med, bara för att.
Det ska väl du ta och skita i!
Jaha, tack så mycket mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0