What

Alltså jag blev helt förvirrad igår för då frågade min syrra om jag hade sett american idol i onsdags. Och nej det är ju inte på onsdagar tänkte jag, men då hade dom tydligen satt in ett extra avsnitt då. Och det va sån elimination med så jag va lite sur att jag missade det... Men hon sa vilka som åkte ut iaf och till min förskräclelse åkte Alex Lambert ut!! Omg han va ju en av dom bästa!!
Och sen va det ju av nån konstig anledning american idol igår med fast inte förrän 20 i 12... Helt sent och jag va astrött men det va ju faktiskt ett bra avsnitt.
Och nu blåser det skitmkt i fagerhult.... Typ nästan stormvarning.
Eller kanske inte riktigt men nästan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0