Lillen

Jag kom att tänka på en grej innan som jag måste  få svar på.
Är nog iofs bara Bea som vet vad detta handlar om men ändå.
När vi va hos David första gången och åt paj så kom Jonte med en polare - Lillen tror jag bestämt att det var.
Sen sov vi hemma hos Kim - skitkul! xD
Och sen på nyår tror jag att det va, kan ha vatt nån annan random fest i min korridor så va Jonte där med en snubbe som jag tror va Lillen?
Så är det samma människa eller är det bar jag som blandar ihop folk?
Jag har tänkt så det knakar men jag kommer inte på det.
Och sen har jag ett svagt minne av att Lillen är han som går konstigt men då va det ju inte han som va hemma hos David? Eller?
Eller finns det kanske 2 st som heter Lillen?

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha du är helt confused ju ! Ingen av de tre du nämner är samma kille :P lillen var hos dig på nyår , ingen annan stans . dock kan jag inte komma på vad de andra heter , men hette han inte robin , han som var med hos david ? Du borde fan fråga jonte :P

2010-05-10 @ 20:39:44
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0