Fagerhult extravaganza

Jag har kommit på att Fagerhult är ett ganska underhållande ställe ibland. För här bor väldigt många väldigt udda personer.
Första plats kommer ju ändå Anna Helge på! Hahaha hon är ju ett specialfall. Går inte riktigr att förklara så att det gör henne rättvisa. Men det finns ju inte en enda som bor i Fagerhult med omnejd som inte vet vem Anna Helge är. Heter eg Anna Helgesson tror jag. Hon har bla haft en väldigt utdragen kamp med Stjärneblad, en annan intressant människa. Man kan väl säga att dom hatar varann ganska rejält :P
Jag har inte sett henne på väldigt länge...
Sen har vi ju allas vår egen Bulan. Har ingen aning om vad han heter, men alla, och då menar jag alla kallar han för Bulan. Vet inte varför. Men han ser ju lite rolig ut.
Och nu kom jag att tänka på Flåset! Haha han hade jag nästan förträngt. Han hade kiosken uppe vid kyrkan innan. Och han andades må jag säga! Och det hördes! Han va väldigt tjock med kan tilläggas :P Och den kiosken finns inte längre. Tyvärr. Hade vatt rätt kul att gå in där och kolla nu.
Toffelgubben är ju ochså ganska intressant. Han har alltid blåjeans och trätofflor på sig.
VALDEMAR!! Ryktas att han är stenrik med miljoner på banken, men snålare människa får man ju leta efter. Gammal som gatan är han ochså för den delen.
Karin Haak är gravid igen. Unge nr 6 på väg fick jag reda på idag.
Och dansken med dom stora hundarna. Hans fru har världens pli på sin med mannens hund är helt galen. No control whatsoever!
Och finnen med mördarhunden mittemot oss. Han ser man nästan aldrig i dagsljus men sen kan man höra han typ 2 på natten.... Nästan så man hade velat börja tro på vampyrer....
Och för att inte tala om Mauri och Lena. Tror jag har bloggat om dom innan men dom platsar fan på den här listan! Ibland hör man en fet duns och då sitter man så här.. Just wait for it... Och då kommer det! Mauuuuuri!!!!!!
Jag ramlade!!!!! Hahaha Lena i ett nötskal. Jag fattar inte hur man kan ramla så ofta i en lägenhet..
Underhållande när man tänker efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0