Cartrouble

Alltså igår när jag skulle köra till jobbet så blev jag helt förskräckt när jag bromsade för det lät helt jättekonstigt.
Typ så som det låter när man kör på dom räfflorna på vägen, så lät det. Väldigt mysko.
Va helt rädd att bromsarna skulle typ sluta ta.... Hade ju varit mindre roligt.
Hade också väldigt kul när jag skulle rulla ut markisen på jobbet och inte fick in själva kroken i öglan på markisen. Så stod jag där i regnet och försökte desperat få in den jävla kroken och efter för lång tid lckades jag iaf få ut den där markisen :P
Sen hade jag ju samma jävla problem när jag skulle få ut kroken ur öglan.... Och jag brukar faktiskt inte ha problem med det...
Men jag lyckades säkert roa någom som gick förbi :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0