År 2000?

Va och fixade vår knappt växelbara växelspak igår och så kollar min mormor i den där bilboken? som det står en massa om bilen i. Den har säkert ett jättebra namn som jag inte har en aning om men iaf kom vi på att bilen är en 90:a. Poängen är att mormor trodde att det va en 93:a.
Och så sitter jag där och tänker men jag trodde ju att denna bilen va typ mer än 20 år gammal... Vad är det för år???
Blir helt kall inombords när jag inte får fram vilket år det är.
2002...2003..??????? Tvåtusenått....10!!! 2010!!
Åh den är ju 20 år gammal!
Ganska tragiskt faktiskt. Och det blir ju ännu lite värre med tanke på att jag är född 90 så.. Men jaja hjärnan kan inte hänga med alltid :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0