Osmart

I förrgår eller när det nu va så ringde min mormor och sa att hon pch Leffe behövde hjälp med att dra upp hans bil (som han för övrigt har sommardäck på) för att dom (Leffe) hade kört fast och stod med halva framdäcken nere i lera.
Kommer iaf dit, och då står han uppe för en liten backe på typ en liten äng.
Och inte så konstigt att man hade fastnat för ingen normal människa hade kört upp för den lilla skogsvägen i början och man hade verkligen inte försökt sig på att vända där. Ännu mindre om man inte har vinterdäck. (Ja det är mkt snö i Fagerhult)
Efter lite knuffande insåg tom Leffe att vi aldrig skulle få upp bilen själva så då fick vi inleda mission Hitta traktor.
Efter en 20 min kom iaf traktor-Svenne och drog upp Leffes bil och det va faktikst något av det mest underhållande jag har vatt med om på länge eftersom Leffe lever efter mottot "om man får sladd, kör av vägen eller dligt kan man fan inte köra bil"
Skrattar bäst som skrattar sist säger jag!

Kommentarer
Postat av: Mogge

nice inside info....

dax o mobba leffe tror jag =)

2010-03-16 @ 21:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0