Köldskador

Igår när jag skulle åka till jobbet så hoppade det på en människa på bussen som bara hade kortärmat på sig :O Jag höll på att frysa ihjäl bara av att se på han. Det va ju ffs minus ute! Galet. Och t-shirten va röd om nån undrar.
Och sen bad min mamma mig att downloada? en låt med jan johansen och jag bara fine vilken?
Ta min hand och börjar sjunga på "se på mig"
Mamma menar du se på mig?
Ja så heter den! Jag fick inte riktigt ihop det.
OCH förresten, en sak som jag har tänkt på skitlänge!
Vad är det för skillnad på marmelad och sylt?

Kommentarer
Postat av: Kimsan

sylt är bär o marmelad är frukt så jag fattar de iaf :P

2010-03-11 @ 16:35:04
Postat av: Bjernalt

Det är mer socker i sylt än marmelad ;)

2010-03-11 @ 17:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0