!

Jag har skitont i mina ben! Eller typ jättemkt träningsvärk men jag har inte gjort nåt som man borde få träningsvärk av... Mysko.
Och världens roligaste sak hände på jobbet igår. Vi hade ett bröllop och brudens svärmor skulle hämta buketterna. Det va vita tulpaner iaf. Tar fram dom ur kylen och svärmor blir helt tyst...
"Jaha...... Eh, jag hade förväntat mig nåt helt annat... Jag trodde den skulle va större.."
Märktes tydligt att svärmor inte gillade brudbuketten och hade nog inte pratat spec mkt med den lilla bruden som ville ha en liten brudbukett xD
Och svärmor va nog inte överlycklig över att det va tulpaner heller :P
Roligt moment nr 2 va när Stina skulle sätta blommor vid bänkraderna i kyrkan och ger sig ut i regnet med en hink tulpaner och kommer tillbaka 45 (!) min senare. (Det tar typ 3 min att gå till kyrkan) Iaf hade hon skyndat sig in i kyrkan och så hade det varit ett dop där. Jag kan verkligen se detta framför mig :P
Tror hon tyckte att det va lite lätt pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0