Creepy

Jag blev helt chockad nyss när jag insåg att jag inte hade bloggat på typ ja sen i fredags.
På nåt konstigt vänster va jag bergsäker på att jag bloggade igår men obviously not....
Anyway så fick jag veta världens sjukaste grej på jobbet i lördags.. Omständigt värre är vad det är :P
En annan störd grej är att i natt så vaknade jag av nån udda anledning och så låg jag och försökte somna om men det gick inte så bra, för sen kom jag på att jag ba tvungen att gå på toa.... Vilket ät sjukt konstigt det med för jag brukar aldrig gå på toa mitt i natten.
Iaf så går jag och lägger mig igen och sen när jag vaknar nästa gång så hittar jag min mobil brevid mig i sängen ! Och jag fattar verkligen inte hur den har hamnat där :O Mystiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0