Lantfeeling

Va och fikade på gräddhyllan idag.
Väldigt mysigt ställe in the middle of nowhere. Men som sagt fint och väldigt varmt.
hade på min gladiatopsandaler så nu har jag såna fina ränder över fötterna.
Men det va typ de enda skorna jag kunde ha för jag fick ju skoskav (igen) av mina ballerinaskor och converse kändes ju lite sådär övervarmt.
På tal om nåt helt annat gjorde jag en jätterolig kistdekoration igår. Den gick tvärs över kistan. Alltså på bredden istället för på längden.
Väldigt fin blev den.
Hade kunnat lägga upp en bild om det inte vore så att jag är för lat för att gå och leta upp sladden så att jag kan föra över bilden från mobilen till datan.
Tror jag fick en släng av solsting innan..


Kommentarer
Postat av: 3s

Sv: Kom förbi någon gång nästa vecka? Fast helst inte på fredagen för då ska jag vara i Malmö heeeela dagen... ^^

2010-06-22 @ 18:05:07
URL: http://abrighterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0