Jag är ambitiös

Just nu bakar jag bullar. Jag känner mig helt duktig!
Och för att tala om nåt helt annat så lyckades jag cutta upp mina händer helt igår på jobbet. Planterade rosbuskar med jävulaks taggar på, snittade rosor, och lyckades sticka mig på både knivar och en och annan ståltråd.
Känns ju sådär.
dessutom har jag på nåt sätt lyckats skära mig i en nagel. Alltså mitt i nageln, typ på halva nageln, så nu är där ett litet hack.
Och jag måste berätta att vi åt världens godaste kaka igår.
Marie får såna infall ibland och går och köper nån kaka till kaffet på Chateau Fôret. (Ett väldigt nice café på vår gata)
Iaf så lyckades dom sälja på henne passionsfruktmousse med chokladbitar på chokladbotten.
Herrejävlar vad god den va.
Va bara tvungen att berätta det om det nu är nån som brr sig om vad vi äter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0