Fest!

Festade i Hässle igår för första gången på jättelänge. Kim hade inflyttningsfest som vi iofs inte såg alltför mkt av.
Va och åt på Freds innan med Bea, och då kom det in en jättemysko kvinna. Hon hade jättelångt hår, eller typ 2 hårslingor som nådde nästan ända ner till golvet. Och så hade hon typ bakåtslick med lite hår virat runt huvet. Och typ lackbrallor med killerheels som va för stora och som hon knappt kunde gå i.
Men iaf nog om det.
Förfestade hemma hos Theo och Andy. Väldigt nice. Jättelängesen jag va där. Och Keila, Theos smått psykotiska men väldigt söta hund hade blivit väldigt korthårig.
Jag drack iaf jätteäckligt rosévin. Fick typ hålla andran och dricka samtidigt som en annan fjortisbrutta. Det positiva är ju att man inte känner hur äckligt det är efter sådär 2-3 glas.
Har dock blivit väldigt dålig på att supa. Jag menar 1 flaska vin borde man inte bli så jävla packad på... 
Knallade vidare till Kim, träffade en massa kul folk. Jason som va ovanligt social, och Manne som vi råkade sova hos sen. Och David som tydligen har 2 ungar och som inte har haft sex på nästan 3 år. För att han inte vill. Hmm.
Och Frippe hade skaffat het ny frilla. Typ en mohawk fast inte så lång.
Blev även av med känslen i mina tår för att en snubbe tappade sin öl på min fot 2 ggr.
Har även ett svagt minne an att jag kastade ner att avnänt tuggummi på en bil...
Men jag tror inte att vi stannade hon Kim så jävla länge för rött som det var stacka alla till q-bar och vi gick hem till Manne och kollade på X-men.
Kom fram till att Hugh Jackman är rätt jävla het.
Men kul va det iaf.
Och kul att Bea äntligen kunde hänga med och festa efter 8 månaders slentrian ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0