Countdown

På tisdag fyller jag 20!
Det är helt stört. Jag känner mig gammal.
Och lite excited.
Och på tal om nåt helt annat är det sjukt konstigt väder här idag. Om man kollar ut så ser det helt mulet och lite blåsigt ut, men när man väl går ut möts man av en jävla tryckvåg av värme. Man blir ju helt chockad.
Men man ska ju eg inte klaga på att det äntligen har blivit varmt. Men man gör ju det ändå.
Varenda jävla år.
Det är eg ganska illa för på vintern klagar alla på att det är kallt och jävligt, och sen när det väl blir sommar då vill man att det ska bli kallt igen.
Och jag vill festa!
Nån som vill supa ner sig med mig den 12e?

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha jag lär supa ner mig lite den 11e , så varför inte fortsätta den 12e ?! :P

2010-06-06 @ 17:22:14
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0