Asgarv

Fy faan vad det har varit hot idag! Snudd på värmeslag så fort man gick utanför dörren.
jaja en jävla tur att man har ac i butiken.
Blev bombaderad med snitt från alla 3 leverantörerna samtidigt idag. Kaos i hela butiken.
Iaf så kom det in ett jävligt udda par.
En väldigt hög man och en Colombiansk (Stina sneglade lite på hennes pass) kvinna.
Han (som inte står stilla en minut) säger: Hej vi ska gifta oss och behöver en bukett!
Ja när är bröllopet är ju ganska logistkt att fråga då och så svarar fanskapet kl 16.
IDAG???
Hon som inte kan svenska (och nu är jag helt förvirrad och vet knappt var jag ska ta vägen) vill ha vita liljor i brudbuketten.
"Vad fan ska dom gifta sig för????"
Står och dividerar lite fram och tillbaka, är allmänt besvärliga..
"Green card!!"
Sen ringer höge killens mobil:
Hej pappa!
Ja förresten det har jag inte sagt till dig, jag ska gifta mig idag!
Ja, igen.
Då fick jag fan anstränga mig för att inte börja asgarva.
Jag menar hur gammal kan han ha vatt? 25-30?
Jag har inte kunnat smälta detta på hela dan.
Och sen fick jag en mindre hjärtattack när jag såg att Marie hade köpt delphinium till en begravning som skulle kosta 65 !!!!! kr styck.
Åh herregud vad dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0