Shoppingbegär

Begav mig till hbg innan idag med ett mission. Eller två egentligen, beroende på hur man ser det.
Men jag skulle iaf köpa en present till min kusin och handla upp mitt presentkort på hm.
Första anhalten blev då hm där jag faktiskt lyckades handla för nästan precis samma summa som det va på presentkortet. Ganska skillat med tanke på att jag inte visste hur mkt där va på det. Behövde bara betala 8 kr.
Billigt och bra.
Sen råkade jag gå in på saint tropez och "råkade" köpa en klänning för 600... Men den va så fin, den bara hängde där och sa åt mig att köpa den. Åh, men jag fick ju faktiskt precis lön så... Och så va den ju jättefin.
Och sen när jag hade lite lagom dåligt samvete blandat med en känsla av att jag hade hittat världens finaste klänning lyckades jag faktiskt hitta en present.
Och sen när jag skulle gå tillbaka så gick jag förbi trampolin, och woho! 30-50%!
Och då måste man ju faktikt gå in och titta lite, bara för att liksom.
Men sen blev det ju så att jag köpte ett par också. 30% billigare. Så det va ju faktiskt ett klipp eller hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0