Haha

Ja vad ska man säga om gårdagen eg?
Jag och Bea parkerade oss i tivoliparken och där satt vi jävligt bra. Även om man fick lite smått ont i röven efter ett tag.
Satt en kille med krycka en bir ifrån oss med världens bästa tröja på sig - Die brat die!
Dom borde fan utrotas!
Och det märktes ju att det va längesen man festade :P
Herregud.
Träffade dock två väldigt underhållande människor där, en tjej i gul klänning och en hemmapappa. Han pallade inte jobba tydligen så hon fick jobba järnet för att försörja familjen...
Haha lite udda det där.
Sen satt han och gav mig värsta utläggningen om att han va mkt snyggare än sin lillebror. (vilket han nog va eg...?)
Och att hans fru va jättevacker. Och det va väl ganska gulligt egentligen.
Fick senare agera täckmantel när gula klänningen vägrade gå in på en bajamaja. Hon hukade bakom istället så fick jag stå där och täcka henne med en jacka.
"Akta så jag inte kissar på dig!"
Haha
Blev iaf av med dom efter ett tag och sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde. Dubbelkissade inne på en minimal bajamaja lyckades vi med iaf.
Hela 2 ggr!
Nån gång mellan tivoliparken och resecentrum lyckades jag iaf bli av med en hel flaska vin. Jag har ingen aning om hur jag lyckades.. Lite tragiskt för den va ju inte ens öppnad.
Jaja så kan det gå när man är lite på lyset.
Efter nattamat på 3 olika ställen (alltså varsett ente 3 st mål totalt) knallade jag och Bea hem.
Hon pratade om att hon va tvungen att spy innan hon åt för annars va det slöseri med mat. Men hon kunde ju inte hålla sig tills hon kom hem så då åt hon ju den jävla suben ändå.
Sen när Bea väl lagt sig i sängen (hon va väldigt packad om nån nu missade detta) lyckades vi med denna lilla söta konversationen
"Freja ta hit papperskorgen just in case"
"Men den är ju jättefull..."
"Oj vad den är full..... Jaja det rinner ner emellan"
Hahahaha.
Sen skulle ju smarta jag upp jättetidigt dan efter och behöver jag säga att Bea va risig?
Det första hon sa va typ Fan vad jag har ont i huvet!
Det va ju ganska kul igår ändå :P

Kommentarer
Postat av: Bea

HAHAHA ja jävlari . fan vad kul vi hade ändå . måste göras om till nästa helg !

2010-07-10 @ 21:03:48
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0