Celebrity rehab with dr drew

Alltså med risk för att låta lite som en tvnörd måste jag faktiskt prata av mig lite om detta underbart roliga program.
Nu har ju jag lite udda humor, och det är kanske lite elakt att sitta och garva åt folk som har seriösa drog/alkoholproblem men jag kan faktiskt inte låta bli.
Den bästa deltagaren är fan Dennis Rodman, så himla underhålande. Det bästa är ju att han inte fattar varför han är där. Hans ständiga svar på frågan "Why are you here?" är:
I don't know
Court
Court sent me
Och sen säger han inte mer.
Eller vad sägs om detta
"Do you have an addiction?"
No.
"Then why did the court send you here?"
I don't know. It was this or prison.
Eller som en av dom andra deltagarna frågade: Är det här verkligen ett riktigt rehab eller är det ett sånt där på låtsas?
Haha ja jag säger då det, vissa av dom är verkligen nerknarkade.
Men ack så underhållande.
Det är ganska kul att underhållas av andras misslyckande...

Kommentarer
Postat av: 3s

Kollar på det för första gången atm... :P Lisa från Top Model är med?!

2010-07-12 @ 22:45:21
URL: http://abrighterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0