5 sanningar

  • Jag hatar att tvätta mitt hår. För om nån inte har märkt det så har jag väldigt mkt hår. Och det tar jättelång tid. Men man måste ju tvätta det. Faktiskt.
  • Jag är livrädd för spindlar. Dom flesta kryp egentligen. Det tog mig typ 20 min att döda en geting igår för att så fört den flög lite emot mig kastade jag ifrån mig flugsmällaren och sprang därifrån.
  • Jag har aldrig rökt. Inte ens provat. Jag är stolt!
  • Jag rakar mina ben minst varannan dag. Inte för att det hinner växa ut så mkt men. Just in case. Jag har väldigt svårt för stubb på benen av nån anledning. Thank god för rakhyvlar.
  • Jag är väldigt svag för armhår. Alltså inte sånt buskigt gubbhår utan fint armhår. Och nu pratar jag om håret på underarmarna, inte i armhålorna. Som Fejkets armhår. Eller Jake Gyllenhaal.


Kommentarer
Postat av: 3s

Det blev ju jättebra! Jag har inte heller provrökt/rökt... Inte ens vattenpipa! :D



Svar: Ja, jag hade nog lite av en crush på honom..hehehe.

2010-07-05 @ 19:31:03
URL: http://abrighterday.blogg.se/
Postat av: Bea

Hahaha , jävla fjolla . Jag kan riktigt se framför mig hur du slänger från dig flugsmällan :P men jag är impad över att du aldrig rökt , fortsätt håll dig ifrån det !

2010-07-05 @ 20:31:57
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0