Friday

Idag har jag sökt ett helt jobb. Woho starkt jobbat Freja. Not.
Och så har jag faktiskt kollat lite på den ky-utbildningen i Tvååker. Lite tveksam men dock.
Och jag bleb förresten helt lycklig i morse när jag vaknade och insåg att det va 2 +grader och det töade!! Happiness!
Eller happyness? Same shit different name.
Och så funkar mitt y knappt... Får trycka skithårt.. Tror jag måste städa mitt tangentborg :S
Btw så blev min mamma ytterst (?) glad för mitt "Are you feeling dirty, punk?" -duschdraperi :P Tur att jag gav henne en seriös present med.



Kommentarer
Postat av: Therese

Hehe ett sånt duschdraperi som vi har? :D

2010-02-26 @ 16:18:51
URL: http://abrighterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0