Roliga små saker

Jag kom och tänka på en väldigt rolig sak som hände när jag och Bea gjorde en av våra många olagliga Danmarksresor för en halv livstid sen.
Gick på nån bakgata helt oskyldigt och så går vi förbi en stekpanna som ligger slängd utanför ettt hus.
Det va den äckligaste stekpannan jag har sett. Såg ut som att nån hade spytt i den. (Förstår att dom slängde den)
Men iaf så börjar jag asgarva. Smittar av sig på Bea. Sen kunde jag fan inte sluta skratta. Det va hemskt.
Kunde knappt stå rakt och tårarna sprutade. Det va ju inte kul egentligen, bara äckligt.
Sen en gång när jag gock på Bokelunda så va min klass på studiebesök på Klippans gymnasium. Gick väldigt bra. Sen när vi skulle hem, alla sitter i bussen, så vrålar Sebastian (såklart)
"KOLLA PATTARNA!!!"
Vilket får en hel busslast med 15-16-åringar att slänga sig mot rutorna, stirra på den stackars tjejen (Som förvisso hade enorma bröst, och då menar jag enorma) och börja asgarva.
Hela jävla bussen satt och skrattade och våra lärare försökte desperat fatta vad det va som va så roligt.
haha och på tal om Sebastian, våra samhällslektioner va ju inte att leka med. Vår lärare va världens lugnaste människa, men när han väl blev arg, då jävlar ville man inte va den han va arg på. Det va läskigt.
Vi skulle iaf till Auschwitz, och satt och pratade lite allmänt om detta. Emil (som va "den bråkige") sa då en liten kommentar som gjorde att alla började skratta. Eller alla försökte desperat låta bli att skratta eftersom alla visste att Andreas (läraren) skulle få ett anfall. Utom Sebastian då som verkligen gapskrattade.
Och egentligen va det inte ens roligt, det va bara så hima spänd stämning i klassrummet.
Men Emil sa iaf: "Vad gör dom om man kommer dit med snelugg och mustasch?"
Och Andreas visste inte vem av dom han skulle skälla mest på och alla andra satt där med uppspärrade ögon och försökte desperat att inte skratta.
Gud vad det va hemskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0