Pussy!!

Jag sitter här vid datan och har svurit åt den i flera dar. Jag blir galen!!!
För varenda gång jag ska in på bloglovin måste jag logga in fast jag inte ska behöva det egentligen. Jag menar vilken del i "håll mig inloggad" förstår den inte?
Har aldrig behövt göra det innan, då har minsann allt fungerat som det ska.
Men nu!
Dom senaste dagarna måste jag ta mig fan klicka på logga in varenda jävla gång jag vill läsa en blogg.
IT SUCKS SO BAD!!!
Och nu kommer säker många tänka att jag ska skaffa mig lite riktiga problem istället, men jag kan söga att jag är jävligt glad så länge mina problem bara är att jag inte kommer in på bloglovin.
Och jag är skitarg.
Jag hatar min data för tillfället och om jag inte hade varit så beroende skulle jag satt den i karantän ett par sagar så att den kanska skulle kunna lära sig att inte bråka med sin älskade ägare.
Och ja med tanke på rubriken så händer det faktiskt att jag sitter här och vrålar pussy till dataskrället. Eller nåt annat hemskt.
Som den verkligen förtjänar.
Och för att göra mig ännu mer irriterad så är mitt y helt trögt sp man måste trycka mer det jättehårt. Vilket allt som oftast resulterar i att det fattas y i mina meningar. Vilket jag oftast inte märker förrän det är för sent. Och då blir jag alltid så förbannad så jag vägrar gå tillbaka och ändra.
Åh gud vad mkt ilska som bara rann av mig nu. Men det är faktist helt sant, denna dator kan driva en till vansinne.
(Nu kan jag ju meddela att det har gått en paus på ungefär 2,75 min då jag desperat drog bort tangenten y och försökte blåsa bort eventuell smuts som kunde va orsaken till att y:et jävlas. Väldigt nöjd med mig själv tvingar jg tillbaka tangenten på sin plats men inte fan hjälpte det. Gör om detta en gång till, jag kanske missade nåt, men nej.) Så nu sitter jag här och svär igen.
(och om ni inte har märkt det så har jag hittat en nyfunnen kärlek i att klottra lite lätt på bilderna. Det är en väldigt lugnande process, att få sitta här och förstöra/förhöja en bild.)




Kommentarer
Postat av: Bea

HAHAHA du är ju sjuk ! dock har jag också problem med bloglovin , så skäll inte allt för mkt på din stackars dator !

2010-08-25 @ 06:23:25
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0