Penisklitta

Haha har ingen aning om var Bea fick det där ifrån. Har ett svagt minne av att någon skulle runka av den.. kanske.
Va på världens bästa inflyttningsfest hemma hos David igår. Mycket underhållande.
Höll på att dö av värmeslag när vi först kom dit men det gick väl över efter ett par timmar.
Spelade världens bästa tuttmemo med Bea, sen tvingade Jon (som för övrigt har gått och blivit mörkhårig) och Manne mig att spela nervös eller vad det nu hette..
Nej det va nog nåt annat. Men jag vann iaf. Typ.
Och som vanligt börjar alla våra underbara fyllehundar till festpolare komma fram till sina rätta jag efter ett par öl/cider/groggar.
Och börjar prata slapteknier. Tydligen kunde inte jag slapa för jag "klämde" för mkt och dallrade för lite.
Tydligen skulle man slapa hårt underifrån, inte överifrån, för att få till det där klatschljudet och ett riktigt daller.
Enligt the slapmaster himself Cristian då.
Sen gick han rundor och sa till folk all dom skulle faceslapa varann. Men då skulle man tydligen bara toucha.
Ja lite lätt förvirring där och Bea slog till nån lite väl hårt. Eller va det hon som blev slagen? Ja whatever, dom överlevde iaf.
Sen har vi ju Kim som att "Du får gärna sitta på mig. Sitta på mitt huvud!"
Drog vidare mot atan sen iaf, men vi kom inte mer än utanför huset förrän Cristian slulle demonstrera hur man lättast byter sexställning "utan att den åker ut". jag och Bea fick leka försökskaniner, och det va ju faktiskt inte det lättaste på fyllan måste jag erkänna. Parkbänken gick bra dock ;)
Sen tvingade han Manne ätt bära honom på två olika sätt, med eller utan hjälp från Cristian då, för att demonstrera hur jobbigt det va för killen att bära tjejen.
"Säg att tjejen man knullar väger.... Ja det spelar ju ingen roll vad hon väger egentligen, men man måste ju bära sin egen kropp plus hennes om hon inte hjälper till och håller fast. Annars behöver man ju bara bära sina egna ben" Typ nåt i den stilen.
Blev nästan lite imponerad av Manne där för Cristian är ganska mkt större än han. Sen skulle Cristian då visa hur man bär Manne över gatan. Använde tom övergångsstället.
Tappade iaf bort det mesta av folket när vi väl kom in till stan. Hittade David när vi stog vid bajamajorna. Han raglade in, glömde att stänga dörren, pissade väldigt väldigt länge, hoppade ut och när vi frågade han var dom andra va pekade han in i den tomma pissenissen.
Duktigt David.
Det roligaste på kvällen (som man inte behöver censurera) va dock på en bänk utanför baren, där stackars Lindman sitter. På ena sidan sitter Kristian och Minette och strular. På andra sidan sitter Erica och strular med Nille som sitter i Lindmans knä. Så han kommer ju inte därifrån. Han satt och petade i Nilles öre med det verkade han inte märka.
Tappade bort Bea som skulle ragga upp Daniel den Snygge i nån park.
Skulle med Cristian, Emma, Gina och Kim till Qbar. Tappade bort alla utom Cristian och inte fan kom vi till Qbar.
Sen blev vi nästan överkörda av en kamikazecyklist på nån trottoar bortanför lantäggen.
Fan vad kul det va igår!
Sen vaknar ju jag kl 8 idag, jättepigg. Låg intryckt mot väggen och kunde knappt röra på mig.
Messade Bea, sov lite till, gick in på toaletten och messade lite till med Bea.
Morgonens bästa kommentar "vad håller du på med?"
Gick till Maxi där Bea hämtade mig. Blev lite lätt uttittad av ett par pensionärer varav en sa "JAHA!" när jag gick förbi.
Lite lätt pinsamt men va fan.
Pratade/garvade detaljer med Bea. Gnällde om vem som hade ont var.
Egentligen borde vi bara hållt käften för det är ju liksom självförvållat. Eller ja, typ.
Men men.
Bästa helgen på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0