Gör inget du inte ångrar!

Min morbror med sambo + 1 kusin joinade oss hos mormor innan. Nice.
Ganska underhållande folk det där egentligen.
Sen skulle mormor hälla upp kaffe samtidigt som hon då pratade om nån "väldigt viktikgt" och höll då kaffekannan över ett glas.
"Det är ett glas!" sa då alla människor.
Hon lyssnar inte.
"Det är ett glas morsan!!"
"Haha ojdå"
Sen sa Johnny världens sjukaste sak när som skulle gå. Han är ju vän med mig på facebook och ibland tänker inte jag riktigt på att familjemedlemmar kan läsa allt skit man skriver där då va....
"Gör inget du inte ångrar hahahahahahahaha!!!!!"
Never!
Och detta är ju nog eg inte så kul för folk som inte va där, eller som vet vad jag skrev på facebook som han syftade på.
Men jag garvade.
Och det är ju huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0