Det är väl bäst att göra som dom säger...

Det va väldans många väl spenderande stammisar inne i butiken igår.
Och jag och namn går ju inte riktigt ihop så jag får ju alltid fråga vad det är dom heter, och sen glömmer jag bort det lika fort igen.
Men jag är lite stolt att jag vet vilka Karin, Rebecka och Elisabet är. Våra tre bästa kunder :P (som inte är företag då..)
Men sen va där ju inne en människa igår, och jag kommer inte på vad det är hon heter. Och det är så irriterande för jag känner ju igen henne så väl.
Men iaf hon va så jäkla underhållande igår.
"Ja det ska komma ett par ungdomar hem till mig. Jag har vatt och köpt chips och sånt för det skulle dom ha... Ja det är väl bäst att göra som dom säger."
Haha gulligt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0