Bitchslap

Fick ett mindre skrattanfall igårkväll.
Kom att tänka på det där lilla hatutbrottet mellan mig, Bea, Emma och Nille typ förra året eller när det nu va.
Jag och Bea hatade Emma, för att hon va helt störd mot Nille, och han va arg på Emma, Emma hatade mig och Bea och fattade inte varför vi va arga på henne.
Ja, ganska invecklat det där.
Och sen fick man reda på att det va Nilles fel alltihop.
Fattar inte ens varför jag ochBea va så beblandade med allt det där.
Och nu såhär efter är det ju ganska kul men fan vad mkt ilska det cirkulerade där ett tag.
Jag kommer inte ens ihåg vad det va som fick allt att börja.
Hahaha, men som sagt ganska underhållande såhär i efterhand.

Kommentarer
Postat av: 3s

Vad hade Nille gjort? ^^

2010-08-10 @ 14:36:32
URL: http://abrighterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0