Städat!

Idag har vatt en sån jävla tråkdag för jag har städat.. jättemkt!
Men det blev ju väldigt fint så :P
Och så fick jag äntligen tummarna loss och slängde den döda orkidén jag hade i min glasvas.. Va ju minst sagt på tiden så nu måste jag bara komma på nåt nytt och ha i den.
Funderade på en juncus ett tag men sen kom jag på att det blir nog inte så jävla bra...
Måste ju va nåt ganska högt men tåligt.. Allvarliga problem det där.
Sen kom jag dessutom på att jag har lovat mamma att planta nåt på balkongen och det får jag väl med ta tag i snart.. Men det fula är att vi inte har några balkonglådor så jag måste ju köpa krukor och plantera i först. Och sen tänka ut vad jag ska plantera som inte dör efter 2 veckor... För det har ju inte kommit några roliga uteväxter än.. Bara typ penseer och det är ju inte så jävla roligt..
Jaja jag ska brainstorma så kommer jag väl på nåt smart.

Kommentarer
Postat av: Bea

Men va fan Freja du är ju florist du ska klara av sånt ! Jag kan dock tala om för dig att min orkidée blommar än och är inne på andra omgången nya knoppar nu . (de första blommorna sitter fortfarande kvar) Jag är så stolt över mig själv ! :D Joina festen den 23e ?

2010-04-11 @ 17:29:00
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0