Irriterad

Världens mest irriterande kunder kom in idag kl 15.00 när vi förövrigt stänger.
Så går dom och funderar och ja jag vet inte riktigt vad vi ska ta.
Vi plockar in allt i kylen och låser dörren och dom går fortfarande där som om dom hade all tid i världen.
Och sen gick dom jävlarna inte förrän kvart över tre. Såna är så jäkla irriterande.
Och i morse när jag väntade på bussen så kommer det en sån jävla liten fjortisbrutta på typ 12 år i världens killerheels. (Väldigt white trashiga) Och det är öppna skor med en massa remmar och så har människan av nån jävulskt obegriplig anledning tagir på sig rosa (!!!) sockar och har i dom skorna! Så jävla fult. Man har inte sockar i sandaler!!
Och om det hade vatt min unge hade jag fan slagit ner henne om hon hade tagit på sig såna skor.
Och sen till mitt senaste lilla ilandsproblem så måsta jag fixa sprot till på fredag. Alla över 20 feel free to contact me ;)
Haha det rimmade.
Iaf vet inte om jag lckades övertyga Kim om att detta är väldigt viktigt eftersom han är min främsta companion i det sammanhanget. Men det kan ju va bra att utöka sina kontakter lite :P

Kommentarer
Postat av: Bea

Freja din stavning sucks hästpick ! Vi ska slå alla människor , speciellt fjortisar , som har strumpor i sandaler ! Och fredag gonna kick ass .. ! kommit på nån bra klädsel än ?

2010-04-18 @ 00:14:07
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0