sex!

Ett väldigt uppskattat samtalsämne om man heter Freja eller Bea må jag säga. Och eftersom vi inte har nåt vettigt för oss på dagarna brukar det bli ett ständigt samtalsämne.
And since I'm awesome kommer här en liten sneekpeak i min och Beas senaste lilla orgie, ok lite överdrivet men shit the same... 

Ψ εcirτaεb s
äger:
men ändå . du får fan fixa kuk på fredag så du inte är så jävla desperat på lördag !

frejis säger:
hahaha eller så fixar jag het kuk på lördag

Ψ εcirτaεb säger:
freja behave ! 

 frejis säger:

 Hhrmm... Som sagt vi lever för det oanständiga ;)

 

 

jag kan inte hjälpa det!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Freeeeejaaa va faaaaaan !

Tänk på att dina släktingar läser din blogg !

2009-09-14 @ 21:07:01
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Postat av: Kimsan

freja skit i vad bea säger, vi e helt öppna med sex i vår släkt o de funkar rätt bra för oss :P

2009-09-15 @ 02:54:12
Postat av: Mogge

Tror nog att vi (släkten) överlever att läsa vad hon har för sig :-)

Vet iofs inte vilka mer än jag som läser bloggen



2009-09-15 @ 17:43:06
Postat av: Mogge

om någon inte gilla vad hon skriver/gör så finns det en jätte bra lösning på det

GE FAN I ATT LÄSA BLOGGEN!!!!

2009-09-15 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0