Seeegt

Omg.. Gårdagen va ganska nice faktiskt. Tog inte lång tid innan spritångorna lyckades ta sig upp till hjärnan med tanke på omständigheterna ;)
Dök upp vid typ 17 hemma hos Bea efter lite impulsshoppande på Carlings. Anyways så lyckades jag flumma ovanligt mkt innan jag fick lov att antasta hennes dusch och sen dök även Åke upp ganska så fort. OCH! Han använde ytterdörren denna gången! Ett stort steg framåt :P
Vi lyckades kränga lite pyttipanna innan vi kamikazade till maxi och handlade godis för 81 kr :P Ooops.
Men vi va faktiskt många.
Kom fram till det faktum att Lina faktiskt har gått på Österäng samtidigt som mig! Jag trodde ju fan att hon va torpare.... Illa.
Dessutom kom ju David och Daniel den snygge - ashet med nippelpiercing (A), som döpte om sig till Daniel fittspräckaren av någon okänd anledning. Det kom även 2 fancy österängare - Simon och Arvid :D Damn vad dom va söta! Helt jättetrevliga.
Lite sorgligt dock för alla roliga folk drog jättesnabbt.... Men men vi kör en favorit i repris på fredag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0