No sex at the kyrkogård!

Hmmmm har hänt extremt mkt kul i helgen:P
Nille kom ju på att han inte kunde köpa sprit till mig så jag fick ragga upp Kim i sista stund... Vänligt värre måste jag säga.
Knallade ner till stationen i Hässle och min axel gick nästan ur led pga all jävla sprit jag hade prackat på mig. Iaf ringer Bea och frågar vilken sida jag är på för då har hon inte kopplat att hon har gått till fel spår xD
Iaf kom vi fram till krstd utan större problem.
Efter lite större klädångest bestämde vi att vi skulle äta och efter att ha läst Beas mammas lilla söta lapp till hennes lillebror frågade Bea av en slump om han hade ätit. En förvirrad Alex kollar udda på henne och kommer fram till slutsatsen att fan han har ju inte ätit!
Iaf va vi väldigt nyttiga och åt icapizza:P
Folket kom och vi hade allmänt kul inne på Beas rum innan vi drog vidare till Biljard. Fan vad jag har saknat det stället! Och snacka om att där va drag i fredags!
Haha stod och pratade med "toa-killen" ganska länge:P Den hete bertendern jobbade och där va mkt allmänt heta boys (A)
Hässlarna dumpade sen mig och Bea vid donken där vi satte oss vid ett hyfsat rent bord och börjar äta när det kommer en snubbe och frågar:Kan jag sitta här eller? och pekar på en liten jävla plats innanför mig där man knappt ser bordet för allt papper.
Iaf så va han sjukt underhållande och hans polare va ju inte mindre rolig, bara lite mer packad :P
Och båda hade gylfen öppen, vilket Alex förklarade med: Jag pippade i morse!
Iaf moving on to saturday.
Hade ställt mobilen på 11.30 och vaknade astrött och ville verkligen inte gå upp.
Men som sagt jag och Bea va ju tvugna att dra till polisen så det va ju en lagom bra anledning att gå upp :P
Gick väldigt smidigt där förutom en fettounge i leopardkläder, och hela vägen in till stan gick vi och funderade på vad vi skulle äta till frukost vilket slutade med att vi satt på subway och åt.
Gick hem igen och slöade innan vi kom på att vi borde äta och börja supa igen.
Liten repris av fredagen förfest hemma hos Bea sen till Biljard fast med annat folk denna gången. Därbland den väldigt hete Timmy/-ie.
Mötte upp Åke + polare på stan och fick gratis sprit på Biljard. Ska ju aldrig mer i mitt liv dricka monkey brain! Va ju på väg upp snabbare än man hann svälja ffs!!
Efter ganska mkt tjatande om att gå till Donken drog vi iaf från Biljard men jag kom bara till "det gula huset" OCH INTE NÅN JÄVLA KYRKOGÅRD!!!!! innan jag blev lite ehhrmm.. distraherad....? och fastnade ett tag.
Men jag kom ju hem till bea eventually :P
Hittade dessutom en väldigt misstänkt fläck på mina brallor i morse.... Fattar verkligen inte vad detkan vara...(A)
Som sagt nice jävla helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0