Back in the woods

Haha det blev inget bloggande i gbg.... Lite tragiskt vid närmre eftertanke men whattahell!
Verkar dessutom vara sjukt desperat eftersom Bea/Nick har fixat ett ragg till mig samtidigt som Åke försöker få ihop mig med Sci-Phi :S
Ska dessutom hem till Bea sen för lite "filmmys" med Åke och Sci-Phi..... Åke tyckte att vi skulle se kärleksfilmer för att komma in i rätt stämning men det vägrade jag och Bea. Han ville inte att vi skulle supa heller (Bea sa att vi skulle det för att klara av kvällen...) och efter lite förfrågningar om vi skulle lyda han stormade Bea vidare med "Så fan heller! Mitt rum mina regler!"
Haha väldigt underhållande.
Ska dessutom upp till gbg igen nästa vecka :P Nice.
Btw så stod Isabella 6 år och stammis för veckans asgarv.... "Alltså jag är chef över hela prinsgatan". Haha hon är så söt.
Träffade Sofie med minsann :P Åt på Rumpan Bar. Väldigt nice måste jag säga :D

Kommentarer
Postat av: Bea

Faaan vad jag har saknat dina blogginlägg !

Och wtf , vilket underbart namn på en restaurang/bar :D Smell ya later .

2009-09-04 @ 12:29:07
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0