Thai corner moment xD

Hahaha va ju ute med Bea, Erica, Emma och Regina igår. Började med mat på Thai Corner.
Emma blev helt förbannad för hon skulle då inte äta thaimat. Tryckte in Bea och Erica i en palm i väntan på ett bord och när vi väl fick ett blev det ganska roliga diskussioner om vad vi skulle äta.
Jag blev lite nertryckt eftersom dom tyckte att jag hade haft menyn för länge.
Vi fick mat iaf och Emma som va mest anti av alla blev helt plötsligt väldigt positiv :P
Och när hon fattade att dom inte tog inträde på Helsing lät det typ: Men åh! Då kunde jag ju tagit dyrare mat! Eller cider ist för vatten!
Kom sen lite smidigt in på sex (ovanligt....). Eller vi började prata om Muffe vidare till Brösthåret och Anders och sen till små kukar. Iaf slutade det med att vi pratade om att bara ha haft sex med en människa och precis när servitrisen kommer upp bakom Bea säger hon nåt i stil med: Bara för att man har knullat med samma människa hela livet behöver det ju inte vara dåligt!
Och alla asgarvade xD
Det va fan det roligaste på hela kvällen. Känns som att vi va ganska iaktagna på restaurangen.....
Drog till pistachia efter en snabbis på Helsing.
Emma skulle tvunget in dit och köpa godis men sa efter typ 2 min Nej jag är inte sugen.
Alla år iaf glass och innan tro fan om inte Emma köpte godis sen iaf.
Väldigt kul:P

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag låter ju som världens mest negativa människa ;P Men det med Bea var riktigt roligt faktikst och du skrattade så att du grät var också kul.

2009-10-24 @ 18:14:47
URL: http://emoooma.blogg.se/
Postat av: Bea

HAHA jag skäms då inte !

Men vi hade rätt jävla kul ändå , lätt att jag ska till pistachia nästa gång jag är i hbg också !

2009-10-25 @ 02:03:29
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/
Postat av: Emma

Freja nu är det väl ändå dags att snart skriva nåt nytt??

2009-11-26 @ 23:37:47
URL: http://emoooma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0