Bonde söker fru

Jag blev helt lycklig innan när jag insåg att det va bonde söker fru idag :D
Det är ju bara helt jävla awesome :P
Och på begäran av Annie ska jag göra ett litet utlåtande om programmet.
Började garva när den första bonden bara fick 11 brev.
Hästbonden va helt cute.
Efter några intetsägende bönner kom årets "hottie?" eller vad man ska kalla han. Va ju eg inte alls het men han får bli hottien i brist på snyggingmaterial.... Per-Jörgen tror jag han hette.
Garvade åt Kenneth med för han såg ut som om han va typ 15 bast.
La huvet på sned och log när jag fick se Roger the red-head xD
Sötare man får man ju keta efter:P Helt förvirrad och mustaschig och superhärlig.
Och nu blir jag ännu lyckligare för nu är det Greys anatomy och sen ska jag nörda framför True Blood :P
Jag tror att insdag är min nya favoritdag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fanns ju inga hottisar :'( Fast det är inget som jag räknade med heller hehe.



Jag kollar på dagens man istället har inte sätt tillräckligt mycket av True Blood för att hänga med fast har lite på datorn ;D

2009-10-07 @ 21:10:58
URL: http://emooma.blogg.se/
Postat av: Bea

Jävla skitprogram det där .

Och Freja ffs du stavar som en kratta :P

2009-10-08 @ 13:00:46
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0