Touchdown!

Fick en liten uppenbarelse innan när jag läste beas blogginlägg om dassbesök. För på valborg så hade nille och kim/alex? Kommer inte riktigt ihåg vem av dom det va men kul är det iaf. Men skit samma, för av nån anledning började dom prata om att skita... Och att det va pinsamt om nån annan hörde hur det pluppade i vattnet :s Och sen kom dom in på det har med en touchdown och det va nille som äcklade sig så jag höll på att dö men jag måste dela med mig av denna härliga jämförelse. Iaf så va en touchdown när man satt på dasset och skiten nådde ända ner till vattnet, och då kunde man "knipsa av den" som han så seriöst berättade. Haha skitkul va det och nej det va inte meningen att det skulle bli en sån ordvits.
Jag har fan sjuka vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0