Megainlägg

Måste ju bara berätta lite om den senaste tidens händelser. Lite småtragiskt att det va sista praktikdan idag men måste säga att det har vatt den bästa praktiken!!
Jag och Lina blev tex mutade med pizza och rödvin på Cyrano om vi jobbade en tille längre i förrgår.... Mkt trevligt måste jag säga. Haha och vilken jävla servitris vi hade! Vi fick vänta skitlänge på bord eftersom vi va 5 pers som skulle äta... Men sen kom Moshi och satte sig med oss och vi trängde glatt ihop oss - alla 6 vid ett 4-mannabord. Lite trångt men mysigt. Så kommer servitrisen och frågar Johanna -Ska hon sitta där? och pekar på Moshi. Moshi satt och gapade och Johanna sa skitförbanat ja och servitrisen sa Ok...men det blir trångt. Jävla retard.
Och för att göra det hela ännu roligare kom Joakim och satte sig med oss :P Det är fan inte illa pinkat att sitta tre pers på ca 1 m bord!
Sen ville Moshi ha en karaff rosévin men vår lilla störda servitris sa taa det va samma som en flaska. Men Moshi och servitrisen förtsatte att tjata om karaff/flaska/karaff/flaska tills servitrisen gick och hämtade en flaska (!) som hon senare tappade i golvet. Minst sagt kul må jag säga.
Och bara för att göra historien lite bättre så kom Moshi in i butiken dan efter vid typ 1 och alla bara jobbar inte du Moshi??? Men nej då hade hon kommit in till jobbet med en cola i näven och utbrustit "Jag är bakis idag, bara så ni vet!" Sen hade hennes chef sagt till henne vid typ 12 att hon skulle gå hem för hon gjorde ändå ingen nytta xD
Och bara för att klaga lite så jobbade jag mellan 8 och halv 7 idag....Lite jobbigt men vad gör man inte?
Gick dessutom och åt på Condeco med Lina senare och det va väldigt nice faktiskt. Och bara för att göra bea pissed off drack jag öl och inte vin. Tydligen va öl inte tillräckligt fancy för gbg? Udda tankar...
Jag säger då det aldrig har väl jag supit så mkt med en praktikplats som jag har gjort dom här 3 veckorna...

Kommentarer
Postat av: Bea

Det var ifs bra att du drack öl , för det bevisar att du är mer bonne än fancy gbg'are ! Plus att Freja lilla vän , din stavning är inte att leka med . Fortfarande lite onykter ? ;)

2009-05-30 @ 08:21:10
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0