Här är ju inget klister...

Haha va hos kimsan igår och han hade minsann lite problem med att skriva ut en bild i rätt format. Han satt där och funderade och bilden skulle ju va 3x4 cm men det minsta formatet va ju 9x13..... Och smart som jag va sa jag till han att skriva ut fotot så stort och bara klippa ut huvet och klistra in. Och kims reaktion va ungefär:..............?? Men alltså.....Sen lyckades bea guida honom genom photoshop och fotot blev minsann skitbra storlek :P
Nästa problem dök upp ganska omedelbart när han skulle fästa påtot på det där lilla kortet. Och då sa han det roligaste jag har hört på evigheter. Ärligt talat...har garvat åt det hela dan idag.
Men där är ju inget klister!!!
Och så går han och hämtar superlim och häller ut skitmkt på den lilla ritan där fotot skulle sitta och trycker fast det utan att tänka. Limmet flöt ut och fotot blev helt genomskinligt och konstigt och kims fingrar fastnade på kortet XD Hahahahaha han fick dra loss dom och fotot fick lite mindre skador, och en bit av det satt kvar på kims ena finger. Och sen kommer han ju på att han inte får bort limmet och så säget jag snällt att han får sandpappra bort superlimmet. Då kollar han på mig som om vag va dum i huvet och säger: men det kan jag ju inte göra!
Efter lite övertalning av mig och bea går han och sandpapprar bort pappret från fingret och ser väldigt nöjd ut när han kom tillbaka. Haha han är så underhållande den lille pågen :D

Kommentarer
Postat av: Bea

HAHAHAH det var det bästa på länge !

Men du borde nog börja kolla över din stavning flicka lilla ;)

2009-05-06 @ 18:07:17
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0