Starkt jobbat

Idag har jag vatt ruskigt duktig om jag får säg det själv. Har faktiskt gjort typ 1/3 av mitt tal och det är en överdrivet stor ansträngning med tanke på att jag de senaste två veckorna bara skrivit 1 mening. Men det går framåt!
Sen fick jag ett ryck till och städade mitt rum och det behövdes kan jag säga. Det låg betongklumpar under min säng!! Illa värre men nu är det rent:D
Känns sådär lagom ruttet att det är söndag för då måste man ju släpa sig iväg till skolan i morron och det gör ju inte saken bättre att man går mellan 8 och 5. Och största delen består av kultur och stilhistoria och det är ju inte det roligaste ämnet direkt. Men det är bara att suck it up och dra dit. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Bea

Snacka om att du inte kan ha städat på länge om allt damm har förvandlats till betong ! ;)

2009-03-15 @ 18:50:39
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0