Överpositiv?

Jag har varit så sjukt lättroad idag så det finns inte! Är nog lite trött efter helgen... Tex började jag asgarva när mamma gav ifån sig ett jättevrål för att hon brände sig på varmvattnet....Är ju eg inte kul alls men jag kunde inte låta bli. Satt och skrattade i typ 5 min. Tårarna sprutade ska ni veta :D Och min lillsyrra fick för sig att hon skulle göra nån läbbig hallonkola, och dem blev nog mindre bra... Luktar röv i hela lägenheten. Ännu ett tecken på att jag är sjukt lättroad. Ibland undrar jag om jag har nån psykisk sjukdom, och det tycker nog de flesta i min omgivning också är jag rädd... Haha.
And I couldn't care less bitches!!


Kommentarer
Postat av: C

hahaha du är så jävla klockren ibland...:D:D:D

2009-03-05 @ 22:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0