Fika!

Haha som sagt fikaberoende :D Stack till Darins efter ca 3 timmar i skolan och en kvart på biblioteket.... Skulle eg leta fakta till ett tråkigt arbete i kultur och stilhistoria men det gick inte så bra aftersom jag inte hade en aning om vad jag skulle leta efter :s Menmen, det går väl framåt.
Jag har även kommit fram till att jag verkligen hatar grupparbete för att det skiter sig alltid till 98%....Och så klart kommer man med folk som har en tendens att irritera en väldigt mkt.
Jag och foffe försökte få bea att köpa ett par fancypants på hm men hon vägrade!! Illa illa!! Men veckan är inte slut än och med lite ansträngning kommer vi nog att lyckas:D

Kommentarer
Postat av: Bea

Hahah shut up . Jag vågar inte köpa de där brallorna !

2009-03-04 @ 08:21:33
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0