Svullovecka

Haha jag och Bea är verkligen störda!! Denna veckan har verkligen varit extremt fet. Känns som att man får leva på vatten en månad sen för att väga upp detta...  Har för övrigt umgåtts med henne nu i 3 hela dagar :S Weird. Men I love it!!
Iaf så va vi ute med deras båt igår :P Asnice. Åkte till Sölvesborg åt glass och hem till stan igen. Skitvarmt va det. Plus att hur härligt är det inte att sola på en båt emellanåt?
Sen åkte vi hem duschade och tog sen tåget till vårt numera andra hem Hässleholm. Kim och Nille lagade mat, eller Nille gjorde, vet inte riktigt hur mkt Kim deltog efetrsom han lyckades tränga in sig på ett minimalt utrymme mellan mig och Bea i soffan när vi kom och sen flyttade han inte på sig(!!!!). Men iaf så fick vi korv och pommes. Väldigt kreativt och även om Nille sa att vi skulle få varsin korv så trodde jag inte att han menade allvar. Sen tvingade vi han att köpa Ben & Jerry's (A) Gott. Måste ju fortsätta vår svullovecka :P Sen kollade vi på den oanständiga versionen av Pirates :P Väldigt intressant hahaha. Inte riktigt men den va iaf bättre än Ridskolan 1 och 4 tillsammans. Utomstående fattar inte varför vi kollade på porr men man måste fan lära känna det gänget för att förstå tjusningen med grupporrtittande :P
Eller som Emma sa: Dom ska kolla på porrfilm och ha gruppsex och få orgi. Inte riktigt säker på vad få orgi betyder men jag antar att det va negativt.
Blev tyvärr inget gruppsex även om vår kära Kim levde upp till sitt rykte som min och Beas numera gemensamma pojkhora. Kändes som att vi båda satt och mosade hans händer när vi kollade på Inside. Fick även veta lite väl mkt om Kims morbida tankar. Brösthåret kollade också in en snabbis men stack ganska fort igen...
Anyways så sov jag hemma hos Nille eftersom jag inte vågade sova nån annanstans.... Haha han hade väldigt intressanta briefers på sig som hade ungefär 0 resår kvar.
Haha min mamma ringde precis och hon är ju för söt. Hom frågade mig om jag hade grattat Gustaf och så frågar jag när han fyller år. Och så säger hon igår. Hahahahaha jag vet ju knappt när jag själv fyller år.. Men det va ganska kul.
Men iaf så åkte jag, Bea, Nille och Kim hem till Emma idag och solade och bedade och hade allmänt roligt. Blev en hel del skitsnack och skvaller om diverse människor. Kim va hungrig typ en haltimme efter han hade ätit frukost så vi beställde pizza vid typ 5. Blev en del udda juckande inne på pizzerian :o Men wth jag är ju inte förvånad.
Är man överkåt så är man:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0