Muffinspapper och lejonsvansar

Yes då va näst sista tisdagen avklarad! Lyckades dessuton åstadkomma en klasskylt till karnivalen i oanständigt skrikiga och verkligen ej matchande färger. Men syns gör den iaf och det är ju huvudsaken.
Har dessuton slått in min flyttlåda i muffinspapper:D Den blev väldigt fin om jag får säg det själv. Och för tillfället så sitter jag och pillar på min lejonsvavs till skattjakten i morron. We look like shit men vem fan bryr sig??
OCH för övrigt så fick jag en mindre chock igår för min baldejr RINGDE (!!!) mig. Jag fick ett mindre anfall för jag kände ju inte igen numret och så sa han hej det är Dennis... Och jag satt har helt förvirrad och bara Dennis,Dennis....Snygge-dennis?! :S.....Dennis????? Haha sen när han sa baldejt så fattade jag ju vem det va.
Vi fick btw vår årsbok idag men det va fan den fulaste jag har vatt med om!! Katalogform och utan ö-kronorna! Dålig stil måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0