Incest

Va och grillade vid Finjasjön igår med Bea och Erica och hässlefolken. Skitkul faktiskt. Jag och Bea tog det på största allvar och marinerade kött och när vi väl kom fram så dissade alla dom eftersom vi hade soja i så att köttet va helt svart..... Men screw you för det va asgott :P 
Vi hittade nästan rätt med en gång dessutom, körde bara ut i terrängen 2 gånger eller hur Erica ;)
Efter maten ville jag göra en majbrasa och vi eldade pinnar och papperstallrikar samtidigt som vi grillade marshmallows. GOTT!
Då kom David med världens bästa kommentar för vi pratade om incest av någon okänd anledning.. Iaf så sa han: Incest är ok så länge man håller det inom familjen. Så jävla klockrent!!
Sen spelade vi kubb girls vs boys och konsyigt nog förlorade vi trots att vi hade hjälp från Schweiz.
Iaf så åkte Bea Camaro till Metchi medans jag och Erica satt och va grymt avis på henne..... Va sjukt dött där så vi drog vidare till biljard eftersom Bea inte kan släppa taget om författaren. Illa. Men han va inte där så det va rätt åt henne :D Dock va där en sjukt het ny bartender. Damn!!
Drog en snabbit till t-baren innan vi åkte hem till Bea och kollade på Pirates. ÅHHH 3an är så sjukt bra!! Jag gråter alltid i slutet.. Jättesorgligt ju. Men men gick och la mig vid typ 04.50 sådär lagom trött.

Såhär kul hade vi igår :P

Kommentarer
Postat av: Bjernalt

Tummen upp (Y) :D

2009-06-21 @ 14:50:10
Postat av: Bea

Haha jag garvar åt minnena ! Och du borde fan vara avis på min åktur , 100% orgasm på den !

2009-06-21 @ 16:05:24
URL: http://ecirtaeb.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0